*001584107
*00520250613141221.0
*007cr
*007ta
*008110826s1997 no 000 u nob d
*00901129cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999803803084702201
*035 $a(NO-LaBS)14243061(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100443923
*035 $a(NO-TrBIB)980380308
*035 $a980380308-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*24510$aRelasjonsforhold mellom kunder og leverandører på bedriftsmarkedet :$bnoen teoretiske perspektiver og praktiske anvendelser$cav Harald Biong
*260 $aSandvika$bNorsk institutt for markedsforskning$c1997
*300 $a55 bl.$bfig.
*4901 $aNiM rapport$v29-97
*500 $aRapport fra NiMs Relasjonsforum
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-01-18
*588 $aKatalogisert etter omslag
*830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v29-97$w999109456164702201$_14974500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010011804039$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999803803084702202$b2021-11-14T20:32:45Z$z999803803084702202
^