*001569135
*00520230312113833.0
*007cr
*007ta
*008150407s1988 no# 000 0 nob d
*00901704cam a2200493 c 4500
*015 $a8804323$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998821089644702201
*035 $a(NO-LaBS)15024143(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)101687907
*035 $a(NO-TrBIB)882108964
*035 $a882108964-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a(09)
*080 $a(481)
*080 $a658.8:791.43
*080 $a659.1
*080 $a659.148$2UDC Medium edition
*080 $a791.4
*080 $a791.4$2UDC Medium edition
*080 $a791.43
*080 $a791.43:658.8
*080 $a791.43:659.1
*08274$a659.1$qNO-OsNB$24/nor
*0837 $a791.435$qNO-OsNB$24/nor
*1001 $aSkretting, Kathrine$d1953-$0(NO-TrBIB)90108308$_37579500
*24510$aReklamefilmens kommunikasjon :$bnorske reklamefilmer 1922-1988$cav Kathrine Skretting
*260 $aDragvoll$bNordisk institutt, Universitetet i Trondheim, AVH$c[1988]
*300 $aV, 287 s.
*4901 $aBildetekster$v11
*502 $aAvhandling (doktorgrad) - Universitetet i Trondheim, 1989
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2008-06-12
*650 7$aReklamefilm$2tekord$_190405000
*650 7$aReklamefilmer$0(NO-TrBIB)HUME11451$2humord$_189742300
*653 $afilmkunst$areklame$afilm$akommunikasjon$anorge$areklamefilm$afilmhistorie$areklamefilmer$_85871400
*830 0$aBildetekster (trykt utg.)$x0806-2196$v11$w998620095884702201$_15156000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008061204133$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aFilm$bNB
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998821089644702202$b2021-11-14T20:31:36Z$z998821089644702202
^