*001566888
*00520230312185958.0
*007cr
*007ta
*008150925s1991 no# 000 0 eng d
*00901031cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999200409694702201
*035 $a(NO-LaBS)15049241(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093151527
*035 $a(NO-TrBIB)920040969
*035 $a920040969-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a65(08)
*080 $a659.3
*1001 $aHøyer, Rolf$d1935-$0(NO-TrBIB)90058062$_14846000
*24510$aMass media as business :$bsome Norwegian experiences$cby Rolf Høyer
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c1991
*300 $a13 s.$bill.
*4901 $aWorking paper / Handelshøyskolen BI$v1991/49
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-08-07
*830 0$aArbeidsnotat (Handelshøyskolen BI : 1990-1993 : trykt utg.)$x0803-2513$v1991/49$w999006659204702201$_14265400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009080704038$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999200409694702202$b2021-11-14T20:31:27Z$z999200409694702202
^