*001554267
*00520230301075945.0
*007cr
*007ta
*008140403s2001 no# 000 0 nob
*00901522cam a2200325 c 4500
*015 $a0607933$2nbf
*019 $bl
*020 $a8280590064$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990207112204702201
*035 $a(NO-LaBS)13355146(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)020711220
*035 $a(NO-TrBIB)101091850
*035 $a020711220-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a373.1394$qNO-OsNB$24/nor
*24500$aAnsvar for kvalitet i differensieringen :$b2. underveisrapport til evaluering av prosjektet "Differensiering og tilrettelegging i videregående opplæring"$cErling Lars Dale ... [et al.]
*260 $a[Oslo]$bLæringslaben forskning og utvikling$ccop. 2001
*300 $a88 s.$c30 cm
*4901 $aRapport / Læringslaben forskning og utvikling$v238/2001
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2008-11-18
*653 $akvalitet$avideregående$aopplæring$adifferensiering$autdanningspolitikk$alæreplaner$atilrettelegging$atilrettelagt$aundervisning$alæring$abærekraftihet$aprofesjonell$akompetanse$autdanning$aledelse$_84452700
*7001 $aDale, Erling Lars$d1946-2011$0(NO-TrBIB)90062728$emedarb.$_14909500
*830 0$aRapport (Læringslaben forskning og utvikling : trykt utg.)$x0809-6937$v238/2001$w990517145824702201$_33505600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2008111800029$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990207112204702202$b2021-11-14T20:30:28Z$z990207112204702202
^