*001516826
*00520230305195433.0
*007ta
*008120403s2010 no# 000 u nob
*00901759cam a2200337 c 4500
*015 $a1122019$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788273216069$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991126821704702201
*035 $a(NO-LaBS)14065762(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)112682170
*035 $a112682170-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a372.19$222
*24500$aVurdering under Kunnskapsløftet :$blæreres begrepsforståelse og deres rapporterte og faktiske vurderingspraksis$cav Janet Hodgson ... [et al.]
*260 $aBodø$bNordlandsforskning$c2010
*300 $a208 s.$bill.
*4901 $aNF-rapport$vnr. 17/2010
*500 $a"... Delrapport nr. 3 fra prosjektet Sammenhengen mellom undervisning og læring. Arbeidsmåter, utvikling av ferdigheter og læring i norsk, naturfag og samfunnsfag (SMUL)" - Forordet
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-12-02
*653 $anorsk$anaturfag$asamfunnsfag$alk06$akunnskapsløftet$avurderingevaluering$alæreplaner$alærere$apraksis$_80510200
*7001 $aHodgson, Janet$0(NO-TrBIB)90160983$emedarb.$4aut$_22820300
*7102 $aSammenhengen mellom undervisning og læring (prosjekt)$barbeidsmåter, utvikling av ferdigheter og læring i norsk,naturfag og samfunnsfag$0(NO-TrBIB)11042741$_80510400
*7760 $tVurdering under Kunnskapsløftet : læreres begrepsforståelse og deres rapporterte og faktiske vurderingspraksis$w991215251474702201
*830 0$aNF-rapport (Nordlandsforskning : trykt utg.)$x0805-4460$vnr. 17/2010$w998920617074702201$_11343400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013120238105$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991126821704702202$b2021-11-14T20:27:10Z$z991126821704702202
^