*001497191
*00520230305192940.0
*007ta
*008111006s2010 no# 000 u nob
*00901294cam a2200325 c 4500
*015 $a1122757$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991120767694702201
*035 $a(NO-LaBS)14678769(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)112076769
*035 $a112076769-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*1001 $aMøen, Jarle$d1967-$0(NO-TrBIB)90694962$4aut$_30331600
*24510$aSamfunnsøkonomiske perspektiver på pressestøtten$cav Jarle Møen
*260 $aBergen$bSamfunns- og næringslivsforskning$c2010
*300 $a12 bl.
*4901 $aArbeidsnotat / Samfunns- og næringslivsforskning$vnr. 49/10
*500 $aSNF prosjekt nr. : 1411
*500 $aSNF prosjekt: Satsing i tele og media
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-01-12
*7102 $aSatsing i tele og media (prosjekt)$0(NO-TrBIB)8081355$_13111700
*7760 $tSamfunnsøkonomiske perspektiver på pressestøtten$w991145167824702201
*830 0$aWorking paper (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$vnr. 49/10$w990208439844702201$_13111800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018011208055$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991120767694702202$b2021-11-14T20:25:26Z$z991120767694702202
^