*001495789
*00520250613120422.0
*007ta
*008100901s2004 no 000 u nob d
*00901067cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*020 $a8291116725$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990501138794702201
*035 $a(NO-LaBS)13397065(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)050113879
*035 $a050113879-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBratlie, Knut$0(NO-TrBIB)90512634$_32183400
*24510$aDet norske reklameforbudet for alkohol :$bstår det for fall?$cav Knut Bratlie
*260 $aHønefoss$bHøgskolen i Buskerud$c2004
*300 $a44 s.$bill.
*4901 $aRapporter fra Høgskolen i Buskerud$vnr 54
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-11-28
*653 $areklame$aforbud$aAlkoholreklame$_78499600
*7760 $tDet norske reklameforbudet for alkohol : står det for fall?$w990502260534702201
*830 0$aRapporter (Høgskolen i Buskerud : trykt utg.)$x0807-4488$vnr 54$w999617675964702201$_13535900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011112805055$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990501138794702202$b2021-11-14T20:25:16Z$z990501138794702202
^