*001475879
*00520250613140527.0
*007ta
*008120411s1995 no 000 u nob
*00901091cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*020 $a8272966352$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999602152714702201
*035 $a(NO-LaBS)14547493(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)960215271
*035 $a960215271-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aFjeld, Espen$0(NO-TrBIB)90821285$_76599800
*24510$aKjøpermakt i dagligvarebransjen :$ben studie av Rema 1000s sortimentspolitikk$cav Espen Fjeld
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c1995
*300 $aV, 103, III s.$bdiagr.
*4901 $aSNF-rapport$vnr 88/95
*500 $a"SNF-prosjekt nr 4650: Dagligvarer"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-06-02
*653 $adetaljhandel$akjedeforretninger$_76599900
*7102 $aDagligvarer (prosjekt)$0(NO-TrBIB)90763956$_19931900
*830 0$aSNF-rapport (trykt utg.)$x0803-4036$vnr 88/95$w999106744344702201$_11472200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017050448126$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999602152714702202$b2021-11-14T20:23:38Z$z999602152714702202
^