*001459029
*00520230309200005.0
*007ta
*008151021s2015 no 000 0 mul
*00901953cam a2200433 c 4500
*015 $a1524744$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991513278404702201
*035 $a(NO-LaBS)14514243(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)15132784x
*035 $a15132784x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*041 $aeng$anob
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a371.69
*08204$a373.1$qNoBeU$223
*08274$a373.133$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aAagaard, Toril$d1974-$0(NO-TrBIB)15032815$4aut$_74876500
*24510$aTeknologi mot tradisjon? :$ben studie av læreres tilnærming til teknologiutløste muligheter og utfordringer i norsk og mediefag$cToril Aagaard
*260 $a[Oslo]$bInstitutt for lærerutdanning og skoleforskning, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$c2015
*300 $a1 b. (flere pag.)$bill.
*4901 $aDoktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$vnr. 225
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Oslo, 2015
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-05-07
*650 7$aLærere$0(NO-TrBIB)HUME07510$2humord$_186250000
*650 7$aNorskfaget$0(NO-TrBIB)HUME07938$2humord$_185571800
*650 7$aPedagogisk teknologi$0(NO-TrBIB)HUME27579$2humord$_185751400
*650 7$aUndervisning$0(NO-TrBIB)HUME07899$2humord$_185560200
*650 7$aVideregående opplæring$0(NO-TrBIB)HUME23406$2humord$_271060300
*7102 $aUniversitetet i Oslo$bInstitutt for lærerutdanning og skoleforskning$0(NO-TrBIB)11053151$4dgg$_16502700
*830 0$aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo (trykt utg.)$x1501-8962$vnr. 225$w990000894194702201$_204434800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018050748075$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991513278404702202$b2021-11-14T20:22:20Z$z991513278404702202
^