*001438245
*00520250613131353.0
*007cr
*007ta
*008151015s1992 no 000 u nob
*00901316cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*020 $a8290878052
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999211522564702201
*035 $a(NO-LaBS)647551(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)101981864
*035 $a(NO-TrBIB)921152256
*035 $a921152256-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a17:338
*084 $aMc 14$2ubtkl/2
*1001 $aSejersted, Francis$d1936-2015$0(NO-TrBIB)90100990$_15451700
*24510$aMarked og moral$cFrancis Sejersted, Torben Hviid Nielsen, Robert C. Solomon
*260 $aOslo$bNæringslivets forlag$c1992
*300 $a22 s.$bfig.
*4901 $aNæringsliv og etikk$v1
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-09-13
*650 7$aNæringsliv$xEtikk$2tekord$_185570600
*653 $aetikk$anæringsliv$amoral$amarkesføring$asalg$abedrifter$aøkonomi$aorganisasjoner$aforretninger$_72637500
*7001 $aHviid Nielsen, Torben$d1948-$0(NO-TrBIB)90371877$_13387400
*7001 $aSolomon, Robert C.$d1942-2007$q(Robert Charles)$0(NO-TrBIB)90071226$_224503600
*830 0$aNæringsliv og etikk (trykt utg.)$x0809-0408$v1$w999211521244702201$_25111400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007091800039$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999211522564702202$b2021-11-14T20:20:52Z$z999211522564702202
^