*00143453
*00520250613135303.0
*007ta
*008140815s1994 no 000 u eng d
*00900698cam a2200205 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999418347864702201
*035 $a(NO-LaBS)14013342(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)941834786
*035 $a941834786-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a658.562
*1001 $aTroye, Sigurd Villads$d1948-$0(NO-TrBIB)90119241$_11350200
*24510$aPerspektiv og ramme for måling av subjektiv kvalitet$cav Sigurd Villads Troye
*260 $aSandvika$bNiM$c1994
*300 $a73 bl.$bill.
*4901 $aNiM rapport$v16-94
*830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v16-94$w999109456164702201$_14974500
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999418347864702202$b2021-11-14T19:43:34Z$z999418347864702202
^