*001412820
*00520250613141905.0
*007cr
*007ta
*008140307s1999 no 000 0 eng d
*00901068cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999903579374702201
*035 $a(NO-LaBS)13733816(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093365608
*035 $a(NO-TrBIB)990357937
*035 $a990357937-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aHennestad, Bjørn W.$d1948-$0(NO-TrBIB)90099107$_28168500
*24510$aInfusing the organisation with customer knowledge$cBjørn W. Hennestad
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c1999
*300 $aS. [17]-41
*4901 $aSærtrykk / Handelshøyskolen BI$vnr 1/1999
*500 $aSærtrykk av: Scandinavian Journal of Management 15(1999)
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-09-07
*653 $akundebehandling$_33688600
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$vnr 1/1999$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009090701023$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999903579374702202$b2021-11-14T20:18:55Z$z999903579374702202
^