*001408984
*00520230330163225.0
*007cr
*007ta
*008150109s1993 no# 000 u nob
*00901201cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*020 $a8271338153$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999322509044702201
*035 $a(NO-LaBS)14531539(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123875005
*035 $a(NO-TrBIB)932250904
*035 $a932250904-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a656.7(481)
*1001 $aLian, Jon Inge$d1953-$0(NO-TrBIB)90306220$_15293800
*24510$aKonsekvenser av økt luftfartskonkurranse$cav Jon Inge Lian, Beth Nicolaysen, Odd I. Larsen
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1993
*300 $aV, ii, 59 s.$bill.
*4901 $aTØI rapport$v191/1993
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-11-13
*650 7$aluftfart$anorge$2tekord$_186646400
*7001 $aLarsen, Odd I.$d1945-$0(NO-TrBIB)90144598$_20726200
*7001 $aNicolaysen, Beth$0(NO-TrBIB)90531482$_69554700
*830 0$aTØI rapport (Oslo : 1992- : trykt utg.)$x0808-1190$v191/1993$w999217156764702201$_13237900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012111308043$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999322509044702202$b2021-11-14T20:18:35Z$z999322509044702202
^