*001404457
*00520250613140228.0
*007cr
*007ta
*008150925s1995 no 000 0 eng d
*00901068cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999519926274702201
*035 $a(NO-LaBS)13566700(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)10049515x
*035 $a(NO-TrBIB)951992627
*035 $a951992627-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aNygaard, Arne$d1957-$0(NO-TrBIB)90281299$_23921500
*24514$aThe falsification perspective on theories in channel research$cby Arne Nygaard
*260 $aSandvika$bNorwegian School of Management$c1995
*300 $aS. 19-43
*4901 $aReprint / Handelshøyskolen BI$v1995/9
*500 $aSærtrykk av: Journal of marketing channels, 3(1994) no 4
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-22
*653 $aMarkedsføring$9nob$_12077000
*830 0$aSærtrykk (Handelshøyskolen BI : 1994-2005 : trykt utg.)$v1995/9$w999417540904702201$_13785300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010022204089$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999519926274702202$b2021-11-14T20:18:06Z$z999519926274702202
^