*001395337
*00520230312105131.0
*007cr
*007ta
*008120801s1987 no# 000 u nob d
*00901294cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998740384134702201
*035 $a(NO-LaBS)14398441(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122009762
*035 $a(NO-TrBIB)874038413
*035 $a874038413-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a380.8:658.8
*084 $aSdl$2knt
*1001 $aSteen, Arild H.$d1957-$0(NO-TrBIB)90292713$_31424200
*24510$aGloppen eventyret 1986 :$ben studie av markedsføringen$cArild H. Steen, Sønneve Ølnes
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1987
*300 $a38 s.$e3 vedlegg
*4901 $aTØI-notat$v814
*500 $aProsjektnr og navn: E-1132 Markedsføring i reiselivet.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-08-01
*588 $aKatalogisert etter omslag.
*653 $areklame$abygdesamfunn$aturisme$agloppen$areiseliv$amarkedsføring$atransportøkonomi$_67833100
*7001 $aØlnes, Sønneve$0(NO-TrBIB)90089040$_15293600
*830 0$aTØI-notat (trykt utg.)$x0806-9999$v814$w998721564514702201$_13709400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012071906133$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998740384134702202$b2021-11-14T20:17:07Z$z998740384134702202
^