*00139189
*00520250613135339.0
*007cr
*007ta
*008120803s1994 no 000 u nob
*00901230cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*020 $a8272964511
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999420536054702201
*035 $a(NO-LaBS)14719802(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122020014
*035 $a(NO-TrBIB)942053605
*035 $a942053605-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aSkaar, Jostein$d1967-$0(NO-TrBIB)90752506$_14211900
*24510$aSelgerkonsentrasjon i dagligvaremarkedet :$ben studie fra Hordaland$cav Jostein Skaar
*260 $aBergen$bStiftelsen for samfunns- og næringslivsforskning$c1994
*300 $aVI, 126, IV s.$bill.
*4901 $aSNF-rapport$vnr 30/1994
*500 $a"Denne oppgaven er en del av prosjektet "Dagligvarer"." - Forordet
*500 $aHovedoppgave i sosialøkonomi - Universitetet i Bergen, 1994
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-07-20
*7102 $aDagligvarer (prosjekt)$0(NO-TrBIB)90763956$_19931900
*830 0$aSNF-rapport (trykt utg.)$x0803-4036$vnr 30/1994$w999106744344702201$_11472200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012072008048$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*917 $ah
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999420536054702202$b2021-11-14T19:43:15Z$z999420536054702202
^