*001355730
*00520250613134435.0
*007cr
*007ta
*008141204s1991 no 000 0 nob
*00901430cam a2200301 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999223338314702201
*035 $a(NO-LaBS)14806843(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)110542134
*035 $a(NO-TrBIB)922333831
*035 $a922333831-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a37.02
*080 $a371.13
*080 $a371.3
*1001 $aHiim, Hilde$d1952-$0(NO-TrBIB)90382913$_11750100
*24510$aDidaktikk som praksis og teori :$bvurdering av en didaktisk strategi for yrkeslærerutdanning : hovedrapport fra et forskningsprosjekt ved Statens yrkespedagogiske høgskole, 1991$cHilde Hiim og Else Hippe
*260 $aOslo$bStatens yrkespedagogiske høgskole$c[1991?]
*300 $a112, [37] s.$bfig.
*4901 $aPublikasjon / Statens yrkespedagogiske høgskole. C$v18
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-11-26
*653 $ayrkeslærerutdanning$alærerutdanning$adidaktikk$apraksisperioder$apraksisundervisning$ayrkesutdanning$alærere$autdanning$ayrkeslærere$afagdidaktikk$aundervisningsmetoder$_63667300
*7001 $aHippe, Else$d1933-$0(NO-TrBIB)90520352$_11750500
*830 0$aYrkespedagogiske dokumenter & rapporter (trykt utg.)$x0807-4259$v18$w999431682014702201$_20741900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010112608071$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999223338314702202$b2021-11-14T20:14:02Z$z999223338314702202
^