*001351462
*00520230310135515.0
*007cr
*007ta
*008130902s1974 no# 000 0 nob d
*00901329cam a2200373 c 4500
*015 $a7404995$2nbf
*019 $bl
*020 $a8271330861$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998411741054702201
*035 $a(NO-LaBS)13648319(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122052439
*035 $a(NO-TrBIB)841174105
*035 $a841174105-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*08274$a385/388$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aU 20c$2oosk
*084 $aU 22a$2oosk
*1001 $aStorøy, Inge Bjørn$0(NO-TrBIB)90182046$_30422400
*24510$aEtterprøving av prognoser tidligere utarbeidet ved Transportøkonomisk institutt$cInge Bjørn Storøy
*260 $a[Oslo]$bTransportøkonomisk institutt$c1974
*300 $aVIII, 44, 21 s.$bill.
*4901 $aTØI-rapport
*500 $a"2272 - Trafikkprognoser"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-08-08
*650 7$aTransport$xMatematiske modeller$2tekord$_189224100
*650 7$aTransport$xOperasjonsanalyse$2tekord$_189117500
*7102 $aTransportøkonomisk institutt$0(NO-TrBIB)90053473$_12446100
*830 0$aTØI-rapport$_12572000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012073008005$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998411741054702202$b2021-11-14T20:13:30Z$z998411741054702202
^