*001333100
*00520230310170232.0
*007ta
*008140403s1987 no# 000 0 nob d
*00901413cam a2200397 c 4500
*015 $a8701121$2nbf
*019 $bl
*020 $a8271335723$qh.$cNkr 100.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998710912594702201
*035 $a(NO-LaBS)15092421(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)871091259
*035 $a871091259-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a656.078.8
*080 $a656.13
*080 $a656.2
*080 $a656.2.022.436
*080 $a656.2.078.3
*08274$a380.51$qNO-OsNB$24/nor
*084 $aNb 40(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aStrand, Sverre$d1940-$0(NO-TrBIB)90053472$_21199200
*24510$aKonkurransen mellom tog og bil i intercitymarkedet$cav Sverre Strand
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1987
*300 $a170 s.$bill.$c30 cm
*4901 $aProsjektrapport / Transportøkonomisk institutt
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-02-03
*650 7$aBiltrafikk$2tekord$_186836300
*650 7$aJernbanetrafikk$2tekord$_189101500
*650 7$aTransportmidler$xKonkurranseforhold$2tekord$_187530300
*7760 $tKonkurransen mellom tog og bil i intercitymarkedet$w991315521124702201
*830 0$aProsjektrapport / Transportøkonomisk institutt$_12584600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016020308048$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998710912594702202$b2021-11-14T20:12:01Z$z998710912594702202
^