*001317941
*00520230310113039.0
*007cr
*007ta
*008141214s1981 no# 000 0 nob d
*00901354cam a2200373 c 4500
*015 $a8106274$2nbf
*019 $bl
*020 $a8272840243$qh.$cNkr 75.00
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998220806054702201
*035 $a(NO-LaBS)14116071(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)101830815
*035 $a(NO-TrBIB)822080605
*035 $a822080605-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a658.86
*080 $a658.86/.87
*080 $a658.87
*08274$a381.45687$qNO-OsNB$23/nor
*084 $aNb 27(Jc 3)$2ubtkl/2
*084 $aNb 32(Jc 3)$2ubtkl/2
*1001 $aPettersen, Ivar$d1951-$0(NO-TrBIB)7036664$_15918500
*24510$aDistribusjonskanaler for klær$cav Ivar Pettersen
*260 $aOslo$bFondet for markeds- og distribusjonsforskning$c1981
*300 $a85 s.$bdiagr.$c23 cm
*4901 $aForskningsrapport / Fondet for markeds- og distribusjonsforskning$v35
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-09-07
*653 $ahandel$apriser$_59228200
*830 0$aForskningsrapport (Fondet for markeds- og distribusjonsforskning : trykt utg.)$x0808-4181$v35$w998111210894702201$_11449500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007070901059$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998220806054702202$b2021-11-14T20:10:52Z$z998220806054702202
^