*00131687
*00520230402103519.0
*007ta
*008180522s2018 no e m 00 0 nob
*00901742nam a2200337 c 4500
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920556889502201
*035 $a(NO-LaBS)13558910(bibid)
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*08204$a371.3$223/nor$qNoOU
*1001 $aEriksen, Harald$d1972-$0(NO-TrBIB)14054805$4aut$_16334200
*24510$aLæringsfremmende vurderingspraksis - med blikk på norskfaget i to skoler$cHarald Eriksen
*260 $a[Oslo]$bUniversitetet i Oslo, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Institutt for lærerutdanning og skoleforskning$c2018
*300 $aVII, 164 s.$c24 cm
*4901 $aDoktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$vnr. 286$x1501-8962
*500 $aÅrstall på tittelsiden: 2017
*502 $aAvhandling (ph.d) - Universitetet i Oslo, 2018
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-06-01
*650 7$aDidaktikk$0(NO-TrBIB)HUME07882$2humord$_185675400
*650 7$aFagdidaktikk$0(NO-TrBIB)HUME25951$2humord$_185586800
*650 7$aPedagogisk forskning$0(NO-TrBIB)HUME25035$2humord$_186397700
*650 7$aPedagogisk teori$0(NO-TrBIB)HUME25033$2humord$_187378400
*650 7$aVurdering (Skolen)$0(NO-TrBIB)HUME23396$2humord$_185696800
*7102 $aUniversitetet i Oslo$bDet utdanningsvitenskapelige fakultet$0(NO-TrBIB)90921833$4pbl$_10558600
*7102 $aUniversitetet i Oslo$bInstitutt for lærerutdanning og skoleforskning$0(NO-TrBIB)11053151$4dgg$_16502700
*830 0$aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo$x1501-8962$vno. 286$w990000894194702201$_204518500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018060148015$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999919924590502202$b2021-11-14T19:42:15Z$z999919924590502202
^