*00130954
*00520250613140717.0
*007cr
*007ta
*008150408s1994 no 000 0 nob
*00901304cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999609690044702201
*035 $a(NO-LaBS)13882679(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)150667620
*035 $a(NO-TrBIB)960969004
*035 $a960969004-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aBiong, Harald$d1942-$0(NO-TrBIB)90564228$_18179300
*24510$aSelger- og leverandøradferd på energimarkedet :$bselgerens og energileverandørens rolle med hensyn til å skape langsiktige kunderelasjoner på energimarkedet$cav Harald Biong, Even Lanseng
*260 $aSandvika$bNiM$c1994
*300 $a93 bl.$bill.
*4901 $aNiM rapport$v20-94
*500 $a"Hovedrapport for EnFo prosjekt M3-10, Effen marked"
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-02-23
*7001 $aLanseng, Even J.$d1968-$0(NO-TrBIB)90710748$_18179400
*7102 $aEffen marked$0(NO-TrBIB)90801944$_18179500
*7102 $aEnergiforsyningens fellesorganisasjon$0(NO-TrBIB)90737652$_13354700
*830 0$aForskningsrapport (Norsk institutt for markedsforskning : trykt utg.)$x0804-7170$v20-94$w999109456164702201$_14974500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015022308079$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999609690044702202$b2021-11-14T19:42:08Z$z999609690044702202
^