*001287752
*00520201210171752.0
*007ta
*008151104s2016 no a m 000 0 eng
*00901363cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*020 $a978-82-7117-816-1$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920080657602201
*035 $a(NO-LaBS)14543438(bibid)
*040 $bnob$ekatreg$aNO-OsNB
*0410 $aeng$bnob
*08204$a510.71$223/nor$qNO-OsNB
*0830 $z1$a071$223
*1001 $aRandahl, Mira$0(NO-TrBIB)14007848$4aut$_55571400
*24510$aEngineering students approaching the mathematics textbook as a potential learning tool :$bopportunities and constraints$cMira Randahl
*260 $aKristiansand$bUniversity of Agder, Faculty of Engineering and Science$ccop. 2016
*300 $a1 b. (flere pag.)$bill.$c24 cm
*4901 $aDoctoral dissertations at the University of Agder$v124
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*500 $aSammendrag på norsk
*500 $aUtgitt i samarbeid med Høgskolen i Narvik
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Agder, Kristiansand, 2016
*653 $amatematikk$alæring$alærebøker$alæringsverktøy$ahøyere utdanning$_55571500
*7102 $aUniversitetet i Agder$0(NO-TrBIB)8001540$4pbl$_10899700
*7102 $aUniversitetet i Agder$bFakultet for teknologi og realfag$0(NO-TrBIB)14042509$4dgg$_11511600
*830 0$aDoctoral dissertations at the University of Agder (trykt utg.)$x1504-9272$v124$w990713508374702201$_17626900
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999919847498102202$b2021-11-14T20:08:03Z$z999919847498102202
^