*001252937
*00520230304164133.0
*007cr
*007ta
*008150430s2006 no# 000 0 nob
*00901320cam a2200337 c 4500
*019 $bl
*020 $a8299737303$qh.
*020 $a9788299737302$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990615495334702201
*035 $a(NO-LaBS)13700142(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)061549533
*035 $a(NO-TrBIB)140373462
*035 $a061549533-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a371.102$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aNordahl, Thomas$d1958-$0(NO-TrBIB)90362589$_10108900
*24510$aModellheftet :$bbeskrivelse av analysemodellen og strategier for implementering i skolen$cThomas Nordahl
*260 $aPorsgrunn$bLillegården kompetansesenter$c2006
*300 $a48 s.
*490 $aLP-modellen
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-05-02
*653 $askolen$alp-modellen$astrategier$aanalyser$alæringsmiljø$apedagogikk$_51088700
*7102 $aLillegården kompetansesenter$0(NO-TrBIB)98055980$_10529100
*7400 $aLæringsmiljø og pedagogisk analyse
*830 $aLP-modellen$_171913400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013050207052$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990615495334702202$b2021-11-14T20:03:54Z$z990615495334702202
^