*001229111
*00520250613082602.0
*007cr
*007ta
*008150507s1988 dk 000 0 mul d
*00901490cam a2200337 c 4500
*019 $bl
*020 $a8773031755
*020 $a9179960340
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999223003564702201
*035 $a(NO-LaBS)14956892(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)143018752
*035 $a(NO-TrBIB)922300356
*035 $a922300356-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*041 $anob$aswe
*080 $a301.18-053.2/.7:658.8
*080 $a658.8:301.18-053.2/.7
*24500$aBarn, ungdom och reklam. Delprojekt I: Kriterier for vurdering av reklame / Ingrid Færden, Jan Erik Stokke ; delprojekt II: Barn, ungdom och rörlig reklam / Gunnar Andrén, Björn Eriksson
*260 $aKøbenhavn$bNordisk ministerråd$c1988
*300 $aII, 166 s.$bill.
*4901 $aArbetsrapport / Nordisk embetsmannskomité for konsumentspørsmål$aNORD$v1988:20
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-06-12
*7001 $aFærden, Ingrid$0(NO-TrBIB)90279588$_48098800
*7102 $aNordisk embetsmannskomité for konsumentspørsmål$0(NO-TrBIB)90318642$_37113200
*7102 $aNordisk ministerråd$0(NO-TrBIB)90055004$_11702600
*830 0$aArbetsrapport / Nordisk embetsmannskomité for konsumentspørsmål$_48098900
*830 0$aNORD (Nordisk ministerråd : trykt utg.)$x0903-7004$v1988:20$w998711599534702201$_12295200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014061206089$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999223003564702202$b2021-11-14T19:59:05Z$z999223003564702202
^