*00121989
*00520250613081414.0
*007cr
*007ta
*008151006s2001 dk 000 u mul d
*00901411cam a2200349 c 4500
*019 $bl
*020 $a9289306505$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990110620884702201
*035 $a(NO-LaBS)730650(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)011062088
*035 $a(NO-TrBIB)100173446
*035 $a011062088-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*041 $adan$anob
*084 $aL 181$2utklklassex
*084 $aL 567$2utklklassex
*084 $aL 805$qNoOU$2utklklass
*084 $aL 808$2utklklass
*1001 $aKrüger, Kai$d1940-$0(NO-TrBIB)90078380$_16126300
*24510$aReklamens bindende virkning :$bom kontraktsrettslige og markedsrettslige rettsvirkninger av reklame etter nordisk rett$cav Kai Krüger og Peter Møgelvang-Hansen
*260 $aKøbenhavn$bNordisk Ministerråd$cc2001
*300 $a196 s.
*4901 $aTemaNord$v2001:549
*500 $aPå omslaget: Konsument
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-01-06
*653 $areklame$alovgivning$anorden$amarkedsføring$aforbrukervern$aerstatningsansvar$autredninger$_16126400
*7001 $aMøgelvang-Hansen, Peter$0(NO-TrBIB)90056401$_16126500
*830 0$aTemaNord (trykt utg.)$x0908-6692$v2001:549$w999407713734702201$_13403900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010010604012$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990110620884702202$b2021-11-14T19:41:10Z$z990110620884702202
^