*001206476
*00520230312110908.0
*007cr
*007ta
*008130806s1986 no# 000 0 nob d
*00901065cam a2200301 c 4500
*015 $a8604837$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998760033904702201
*035 $a(NO-LaBS)14077190(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)132483637
*035 $a(NO-TrBIB)876003390
*035 $a876003390-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*08274$a658.83$qNO-OsNB$24/nor
*1001 $aBøe, Einar$0(NO-TrBIB)90117748$_23222800
*24510$aUtvikling av konkurransekraft :$bfremtiden utformes gjennom bevisst markedsstrategi$cEinar Bøe
*260 $aOslo$c1986
*300 $a42 s.$bfig.$c24 cm
*4901 $aPraktisk markedsføring$v1986:3/4
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-07-02
*830 0$aPraktisk markedsføring (trykt utg.)$x0801-3411$v1986:3/4$w998660317584702201$_28970200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013070205002$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:998760033904702202$b2021-11-14T19:56:54Z$z998760033904702202
^