*001182606
*00520250613140229.0
*007cr
*007ta
*008121116s1995 no 000 u nob
*00901206cam a2200313 c 4500
*019 $bl
*020 $a8271339419
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999519646314702201
*035 $a(NO-LaBS)13536628(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)123610079
*035 $a(NO-TrBIB)951964631
*035 $a951964631-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a336.213.513
*080 $a629.11
*1001 $aHovi, Inger Beate$d1966-$0(NO-TrBIB)90554025$_23290700
*24510$aKonsekvenser av nytt avgiftssystem for eie og bruk av dieseldrevne personbiler$cInger Beate Hovi
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1995
*300 $aIV, IV, 45 s.$bdiagr.
*4901 $aTØI rapport$v300/1995
*500 $aSammendrag på engelsk og norsk
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2012-10-30
*650 7$aBilavgifter$2tekord$_187017300
*653 $adrivstoff$aavgiftsystem$abilbruk$apersonbil$_41790700
*830 0$aTØI rapport (Oslo : 1992- : trykt utg.)$x0808-1190$v300/1995$w999217156764702201$_13237900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012103008032$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999519646314702202$b2021-11-14T19:54:48Z$z999519646314702202
^