*001181386
*00520230305115515.0
*007ta
*008110909s2008 no# 000 0 nob
*00901806cam a2200361 c 4500
*015 $a0813882$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788247175248$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990806501984702201
*035 $a(NO-LaBS)13535299(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)080650198
*035 $a080650198-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a372.1102$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aEikseth, Astrid Grude$d1943-$0(NO-TrBIB)90251284$_41634900
*24510$aEtiske perspektiver på læreres og førskolelæreres pedagogiske erfaringer :$ben etnografisk studie i lys av John Deweys filosofi$cAstrid Grude Eikseth
*260 $aTrondheim$bNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Fakultet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse, Pedagogisk institutt$c2008
*300 $aVIII, 310 s.
*4901 $aDoktoravhandlinger ved NTNU$v2008:77
*502 $aAvhandling (dr.polit.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2008
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-01-10
*60017$aDewey, John$d1859-1952$0(NO-TrBIB)90107087$2bare$_15213400
*653 $apedagogisk$afilosofi$ateori$apraksis$alærere$aførskolelærere$afeltarbeid$aetnografisk$ametode$adoktoravhandlinger$apedagogikk$adr.polit.$_41635000
*7102 $aNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet$bPedagogisk institutt$0(NO-TrBIB)90895334$_16190700
*7760 $tEtiske perspektiver på læreres og førskolelæreres pedagogiske erfaringer$w990806952484702201
*830 0$aDoktoravhandlinger ved NTNU (trykt utg.)$x1503-8181$v2008:77$w990402410684702201$_10123500
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013011006066$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990806501984702202$b2021-11-14T19:54:43Z$z990806501984702202
^