*001178810
*00520230309105140.0
*007ta
*008111031s2011 no# 000 u nob
*00901159cam a2200301 c 4500
*015 $a1133707$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991142432394702201
*035 $a(NO-LaBS)13402935(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)114243239
*035 $a114243239-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*1001 $aNygaard, Arne$d1957-$0(NO-TrBIB)90281299$_23921500
*24513$aEn kunnskapsbasert varehandel$cArne Nygaard og Jakob Utgård
*260 $aOslo$bHandelshøyskolen BI, Institutt for markedsføring$c2011
*300 $a99 s.$bill.
*4901 $aForskningsrapport / Handelshøyskolen BI$v6/2011
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-06-18
*7001 $aUtgård, Jakob$d1979-$0(NO-TrBIB)3114396$_86825000
*7760 $tEn kunnskapsbasert varehandel$w991142433284702201
*830 0$aForskningsrapport (Handelshøyskolen BI : trykt utg.)$x0803-2610$v6/2011$w999007254354702201$_14561600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014061806130$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991142432394702202$b2021-11-14T19:54:33Z$z991142432394702202
^