*001178588
*00520230305182755.0
*007cr
*007ta
*008110919s2004 no# 000 u nob
*00901207cam a2200301 c 4500
*015 $a1106959$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991022712834702201
*035 $a(NO-LaBS)15133717(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)102271283
*035 $a(NO-TrBIB)114303029
*035 $a102271283-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*24500$aHva gjør teleselskapene i innholdsmarkedene?$cav Kjetil Andersson ... [et al.]
*260 $aBergen$bSamfunns- og næringslivsforskning$c2004
*300 $aS. 122-145
*4901 $aPopulærvitenskapelig særtrykk / Samfunns- og næringslivsforskning$v01/04
*500 $aSærtrykk av: Norsk medietidsskrift, 11(2004)nr. 2
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-09-14
*7001 $aAndersson, Kjetil$d1964-$0(NO-TrBIB)90531241$emedarb.$_37931400
*830 0$aPopulærvitenskapelig særtrykk (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$v01/04$w990224533694702201$_204447300
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011091406027$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991022712834702202$b2021-11-14T19:54:32Z$z991022712834702202
^