*001163596
*00520250613141226.0
*007ta
*008111012s1997 no 000 u eng d
*00901021cam a2200229 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999803377984702201
*035 $a(NO-LaBS)14350315(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)980337798
*035 $a980337798-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aByrkjeflot, Haldor$d1959-$0(NO-TrBIB)90238475$_26636500
*24510$aManagement as a system of knowledge and authority$cHaldor Byrkjeflot
*260 $aBergen$bLOS-senteret$c[1997]
*300 $aS. 58-80$bfig.
*4901 $aLOS-senter særtrykk$v9714
*500 $aSærtrykk av: The diffusion and consumption of business knowledge / José Luis Alvarez (ed.), New York : Macmillian Press : St. Martin's Press, 1998
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2017-10-25
*830 0$aLOS-senter særtrykk (trykt utg.)$x0802-927x$v9714$w999105730344702201$_14629900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2017102508072$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999803377984702202$b2021-11-14T19:53:29Z$z999803377984702202
^