*001160249
*00520250613135717.0
*007cr
*007ta
*008130215s1994 no 000 u nob
*00901257cam a2200325 c 4500
*019 $bl
*020 $z8271339220
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999505285284702201
*035 $a(NO-LaBS)13794572(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)101009763
*035 $a(NO-TrBIB)950528528
*035 $a950528528-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*080 $a330.354:625.7
*080 $a625.7.001.2
*080 $a711.73
*1001 $aEngebretsen, Øystein$d1952-$0(NO-TrBIB)13009850$_11831000
*24510$aNæringsmessige virkninger av ny riksveg 7 Sokna-Ørgenvika$cØystein Engebretsen
*260 $aOslo$bTransportøkonomisk institutt$c1994
*300 $a62 s.$bill.
*4901 $aTØI rapport$v283/1994
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2007-12-14
*650 7$aVeibygging$xKonsekvensanalyse$2tekord$_187583000
*650 7$aVeibygging$xLokaløkonomiske virkninger$2tekord$_187577000
*653 $avegplanlegging$akonsekvensanalyse$_19732900
*830 0$aTØI rapport (Oslo : 1992- : trykt utg.)$x0808-1190$v283/1994$w999217156764702201$_13237900
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007121404011$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999505285284702202$b2021-11-14T19:53:11Z$z999505285284702202
^