*001154173
*00520230309131940.0
*007ta
*008130419s2012 no# 000 u nob
*00901425cam a2200337 c 4500
*015 $a1228459$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788273216267$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991220153394702201
*035 $a(NO-LaBS)13446936(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)122015339
*035 $a122015339-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a372.19$221
*08204$a372.19$223
*1001 $aHodgson, Janet$0(NO-TrBIB)90160983$_22820300
*24510$aSammenhengen mellom undervisning og læring :$ben studie av læreres praksis og deres tenkning under Kunnskapsløftet : sluttrapport$cav Janet Hodgson, Wenche Rønning, Peter Tomlinson
*260 $aBodø$bNordlandsforskning$c2012
*300 $a230 s.$bill.
*4901 $aNF-rapport$vnr. 4/2012
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2019-10-28
*653 $akunnskapsløftet$aklasseromspraksis$alæreres$atenkning$atilpasset$aopplæring$agrunnleggende$aferdigheter$alæringsstrategier$aelever$_38063700
*7001 $aRønning, Wenche$d1958-$0(NO-TrBIB)90749985$_15343300
*7001 $aTomlinson, Peter$0(NO-TrBIB)90169062$_22820400
*830 0$aNF-rapport (Nordlandsforskning : trykt utg.)$x0805-4460$vnr. 4/2012$w998920617074702201$_11343400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2019102877020$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991220153394702202$b2021-11-14T19:52:46Z$z991220153394702202
^