*001142305
*00520250613140951.0
*007cr
*007ta
*008150710s1996 no 000 0 eng d
*00901542cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999623153114702201
*035 $a(NO-LaBS)14627313(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100106498
*035 $a(NO-TrBIB)962315311
*035 $a962315311-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*084 $aPd 46$2ubtkl/2
*1001 $aBråten, Ivar$d1952-$0(NO-TrBIB)90333514$_24471900
*24510$aCognitive strategies in mathematics$cIvar Bråten
*260 $aOslo$bUniversitetet i Oslo, Pedagogisk Forskningsinstitutt$c1996
*300 $a118 s.$bill.
*4901 $aRapport / Universitetet i Oslo, Pedagogisk Forskningsinstitutt$v10, 1996
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-01-14
*653 $amatematikk$apedagogisk$aforsking$abarn$aproblemløsning$amatematikkundervisning$amatematikkvansker$aundervisning$akognitiv$astrategi$aerkjenning$aproblemløysing$akognitive$astrategier$ametodikk$_36395700
*70012$aBråten, Ivar$d1952-$0(NO-TrBIB)90333514$tOn children's strategies for solving simple addition problems$_24471900
*70012$aThrondsen, Inger Skattebo$0(NO-TrBIB)90857771$tTeaching a more advanced addition strategy to an eight-year old girl with learning difficulties$_36395800
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Pedagogisk forskningsinstitutt : trykt utg.)$x0800-6113$v10, 1996$w998120427784702201$_13736400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009121600118$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999623153114702202$b2021-11-14T19:51:54Z$z999623153114702202
^