*001137285
*00520230305153147.0
*007ta
*008141126s2009 no 000 0 mul
*00902105cam a2200457 c 4500
*015 $a0912934$2nbf
*019 $bl
*020 $qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990927842244702201
*035 $a(NO-LaBS)14713914(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092784224
*035 $a092784224-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*041 $anob$aeng
*042 $anorbibl
*044 $cno
*080 $a372.851
*08204$a372.7044$221
*08274$a372.7$qNO-OsNB$25/nor
*0830 $a071$z1$221
*0830 $a372.1395$221
*0830 $a510.71$221
*084 $a96B05$2msc
*1001 $aBergem, Ole Kristian$d1955-$0(NO-TrBIB)2120615$_35682200
*24510$aIndividuelle versus kollektive arbeidsformer :$ben drøfting av aktuelle utfordringer i grunnskolen$cOle Kristian Bergem
*260 $a[Oslo]$bInstitutt for lærerutdanning og skoleutvikling, Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$bUnipub$c2009
*300 $a1 b. (flere pag.)$bill.
*4901 $aDoktoravhandlinger forsvart ved Det utdanningsvitenskapelige fakultet, Universitetet i Oslo$vno. 108
*500 $aUndertittel på omslaget: En drøfting av aktuelle utfordringer i matematikk-undervisningen i grunnskolen
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Oslo, 2009
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-05-15
*653 $amatematikkfaget$aundervisningsmetoder$amatematikkundervisning$aarbeidmatematikk$afagdidaktikk$_35682300
*7400 $aIndividuelle versus kollektive arbeidsformer
*7760 $tIndividuelle versus kollektive arbeidsformer : en drøfting av aktuelle utfordringer i grunnskolen$w991002008934702201
*830 0$aSeries of dissertations submitted to the Faculty of Education, University of Oslo (trykt utg.)$x1501-8962$vno. 108$w990000894194702201$_204434800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014051506080$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*85642$3Sammendrag$uhttp://www.uv.uio.no/forsk/disputaser/Bergemsammendrag.html$qtext/html
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990927842244702202$b2021-11-14T19:51:30Z$z990927842244702202
^