Enjoyment as a learning resource - stories told by students with harmful concentration problems
Audhild Løhre · Artikkel · Engelsk
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011322364 *008210512s2021 xx# 000 0 eng *019 $bk *08230$a371.94 *100 $aLøhre, Audhild$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for lærerutdanning$_102290800 *245 $aEnjoyment as a learning resource - stories told by students with harmful concentration problems *300 $aS. 81-98 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $aADHD$9nor$2norart$_128827100 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $akonsentrasjon$9nor$2norart$_129126000 *650 $alek$9nor$2norart$_129194000 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *653 $aADHD$9eng$_128827200 *653 $adyscalculia$9eng$_153917700 *653 $adyslexia$9eng$_131503700 *653 $aplay theory$9eng$_153917800 *653 $asituated expectancy-value theory$9eng$_153917900 *700 $aVedul-Kjelsås, Vigdis;$4aut;$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for lærerutdanning, Seksjon for kunstfagene, kroppsøving og idrett$_153918000 *700 $aØsterlie, Ove$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for lærerutdanning, Seksjon for kunstfagene, kroppsøving og idrett$_148865200 *773 $tNordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk [elektronisk ressurs]$gVol. 7 (2021)$x2387-5739 *8564 $uhttps://doi.org/10.23865/ntpk.v7.2663 *999 $z2100660844$anorart:2100660844 ^