Skriverammer som stillas : korleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer?
Hallvard Andre Kjelen
Artikkel Nynorsk
Logg inn for flere valg
*0011321483 *008210414s2020 xx# 000 0 nno *019 $bk *08230$a808.020712 *100 $aKjelen, Hallvard Andre$4aut$uNord universitet, Fakultet for lærerutdanning og kulturfag$_129151500 *245 $aSkriverammer som stillas$bkorleis vel elevar på ulike faglege nivå å gjere bruk av skriverammer? *246 $aScaffolding with writing frames : how do learners at different academic levels choose to make use of writing frames? *300 $aS. 347-360 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSkriveopplæring$2norart$_24923600 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $ascaffolding$9eng$_128680500 *653 $awriting frames$9eng$_147695700 *653 $awriting instruction$9eng$_144455800 *700 $aTverbakk, May Line Rotvik$4aut$uNord universitet, Fakultet for lærerutdanning og kulturfag$_153828500 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 104, nr. 4 (2020)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987/2020-04-03 *999 $z2100659944$anorart:2100659944 ^