Hvordan iscenesetter to lærere skriveundervisning ut fra den samme pedagogiske ressursen, og hvordan nyttiggjør elevene seg av denne undervisningen når de skriver?
Trygve Kvithyld
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011320254 *008210224s2021 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a808.043982 *100 $aKvithyld, Trygve$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for lærerutdanning$_132700900 *245 $aHvordan iscenesetter to lærere skriveundervisning ut fra den samme pedagogiske ressursen, og hvordan nyttiggjør elevene seg av denne undervisningen når de skriver? *246 $aHow do two teachers enact writing instruction from the same pedagogical resource, and how do the students make use of the resulting teaching practices when they write? *300 $aS. 1-26 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSkriveopplæring$2norart$_24923600 *650 $anorskfaget$9nor$2norart$_129088900 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $aargumentative writing$9eng$_148328000 *653 $aeducational policy$9eng$_130782700 *653 $apedagogical resources$9eng$_153681000 *653 $awriting instruction$9eng$_144455800 *773 $tActa didactica Norden [elektronisk ressurs]$gÅrg. 15, nr. 1 (2021)$x2535-8219 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.8609 *999 $z2100658704$anorart:2100658704 ^