Det affektive møtet mellom tekst og lesar - tre postkritiske inngangar til å velja skjønnlitteratur i morsmålsfaget
Per Esben Myren-Svelstad
Artikkel Nynorsk
Logg inn for flere valg
*0011320233 *008210224s2020 xx# 000 0 nno *019 $bk *08230$a807.12 *100 $aMyren-Svelstad, Per Esben$4aut$uNorges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU), Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap, Institutt for lærerutdanning$_146137700 *245 $aDet affektive møtet mellom tekst og lesar - tre postkritiske inngangar til å velja skjønnlitteratur i morsmålsfaget *246 $aThe affective encounter between text and reader - three postcritical approaches to the choice of literature in L1 education *300 $aS. 1-18 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $amorsmål$2norart$_76615700 *650 $askjønnlitteratur$2norart$_10078200 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $aaffect theory$9eng$_139895500 *653 $aliterary canon$9eng$_150165900 *653 $aliterary competence$9eng$_142815300 *653 $aliterary education$9eng$_151142900 *653 $aliterary ethics$9eng$_153676000 *653 $apostcritical theory$9eng$_153676100 *773 $tActa didactica Norden [elektronisk ressurs]$gÅrg. 14, nr. 3 (2020)$x2535-8219 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.7811 *999 $z2100658683$anorart:2100658683 ^