I lys av tidig innsats - bruk av termene "språkvansker", "dysleksi" og "dyskalkuli" i lærerutdanningenes emneplaner
Turid Helland
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011318695 *008210105s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.0711 *100 $aHelland, Turid$4aut$uUniversitetet i Bergen, Det psykologiske fakultet, Institutt for biologisk og medisinsk psykologi$_129814800 *245 $aI lys av tidig innsats - bruk av termene "språkvansker", "dysleksi" og "dyskalkuli" i lærerutdanningenes emneplaner *300 $aS. 32-[47] : ill., port. *650 $aTerminologi$2norart$_16968100 *650 $abarnehagelærere$9nor$2norart$_139543700 *650 $agrunnskolelærere$9nor$2norart$_129082700 *650 $alærerutdanning$2norart$_11464400 *650 $alærevansker$9nor$2norart$_129603100 *700 $aHelland, Wenche A.$4aut$uUniversitetet i Bergen, Det psykologiske fakultet, Institutt for biologisk og medisinsk psykologi ; Helse Fonna, Seksjon for forskning og innovasjon$_153476200 *700 $aInnerdal, Lene;$4aut;$uØygarden kommune$_153476300 *700 $aOseng, Ingvild Lunde;$4aut;$uBjørnafjorden kommune$_153476400 *773 $tSpesialpedagogikk$gÅrg. 85, nr. 4 (2020)$x0332-8457$w(NO-LaBS)549146(tnr) *999 $z2100657129$anorart:2100657129 ^