*0011310136 *008020524s2002 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a613.85 *100 $aKrüger, Ragnhild M. Eidem$_132665200 *245 $aRen, frisk og naturlig *300 $aS. 20-21 *520 $aArtikkelen tar utgangspunkt i artikkelen: Hva kommuniserte norsk tobakksindustri til forbrukerne i reklamen? / Karl Erik Lund *590 0$zLund, Karl Erik. - I: Tidsskrift for Den norske lægeforening. - Årg. 122, nr 3 (2002). - S. 310-316 *600 $aLund, Karl Erik$_131264800 *650 $areklame$2norart$_14287800 *650 $arøyking$2norart$_30326700 *650 $atobakksindustri$9nor$2norart$_131245900 *773 $tSøkelys : på helse og samfunn$gÅrg. 56, nr 3 (2002)$x1502-4601$w(NO-LaBS)926891(tnr) *999 $z200310169$anorart:200310169 ^