Hvordan kommer lærerens støtte for læring til uttrykk gjennom klasseromssamtalen
Eirik S. Jenssen
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011301960 *008201126s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a373.137 *100 $aJenssen, Eirik S.$4aut$uHøgskulen på Vestlandet$_130896100 *245 $aHvordan kommer lærerens støtte for læring til uttrykk gjennom klasseromssamtalen *246 $aTeachers’ support for learning expressed through classroom conversation *300 $aS. 20-37 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSamtaler$2norart$_57496500 *650 $adialogbasert undervisning$9nor$2norart$_147367900 *650 $aklasserom$9nor$2norart$_133024200 *650 $alærer-elev-forhold$9nor$2norart$_129801100 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $ainstructional support$9eng$_152503700 *653 $asubject renewal$9eng$_152503800 *653 $awhole-class interaction$9eng$_132346800 *700 $aFossøy, Ingrid;$4aut;$uHøgskulen på Vestlandet$_152503900 *700 $aUglum, Marit Irene$4aut$uHøgskulen på Vestlandet$_151200000 *773 $tNordisk tidsskrift for utdanning og praksis [elektronisk ressurs]$gVol. 14, nr. 2 (2020)$x2535-7697 *8564 $uhttps://doi.org/10.23865/up.v14.1900 *999 $z2000656476$anorart:2000656476 ^