"Det tar tid å tenke helt nye tanker" : en kvalitativ studie om læreres fortelling om endring av klasseromspraksis
Åshild Viken Wåle
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011294669 *008200323s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.1 *100 $aWåle, Åshild Viken$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap, Instiutt for pedagogikk, Campus Notodden$_147511300 *245 $a"Det tar tid å tenke helt nye tanker"$ben kvalitativ studie om læreres fortelling om endring av klasseromspraksis *300 $aS. 252-262 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $akompetanseutvikling$2norart$_16348100 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *700 $aBunting, Mette$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap, Institutt for pedagogikk, Campus Porsgrunn$_144139000 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 103, nr. 4 (2019)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2019-04-06 *999 $z2000649027$anorart:2000649027 ^