Norsklæreres erfaringer med karakterfritt semester: rom for forbedringsinnsats hos eleven og større fokus på læringsfremmende tilbakemelding fra læreren?
Harald Eriksen
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011293798 *008200210s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a373.1272 *100 $aEriksen, Harald$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet$_147695100 *245 $aNorsklæreres erfaringer med karakterfritt semester: rom for forbedringsinnsats hos eleven og større fokus på læringsfremmende tilbakemelding fra læreren? *246 $aNorwegian language arts teachers’ experiences with grade-free semester: room for improvement efforts for the student and greater focus on formative feedback from the teacher? *300 $aS. 4-20 *500 $aHeftet har tittelen: Assessment - mentoring - teacher education *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aelevvurderinger$9nor$2norart$_128924500 *650 $anorskfaget$9nor$2norart$_129088900 *650 $aselvregulert læring$9nor$2norart$_134370400 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *653 $aformative assessment$9eng$_134910300 *653 $amarking$9eng$_145511600 *653 $amotivation$9eng$_129823300 *653 $aself-regulated learning$9eng$_138787400 *700 $aElstad, Eyvind$4aut$uUniversitetet i Oslo$_129081600 *773 $tNordisk tidsskrift for utdanning og praksis [elektronisk ressurs]$gVol. 13, nr. 2 (2019)$x2535-7697 *8564 $uhttps://doi.org/10.23865/up.v13.1968 *999 $z2000648144$anorart:2000648144 ^