Lek som spesialundervisning : oppsummering etter 2 år med satsing på lek som sentral del av spesialundervisning for de mest sårbare barna
Gøril Bothner Kanstad
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011286262 *008190405s2019 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.94 *100 $aKanstad, Gøril Bothner$4aut$_150867500 *245 $aLek som spesialundervisning$boppsummering etter 2 år med satsing på lek som sentral del av spesialundervisning for de mest sårbare barna *300 $aS. 73-74 *650 $aAtferdsvansker$2norart$_22014600 *650 $aSpesialundervisning$2norart$_21044800 *650 $aelever$9nor$2norart$_128736800 *650 $aemosjonelle vansker$9nor$2norart$_132327300 *650 $alek$9nor$2norart$_129194000 *650 $asosiale vansker$9nor$2norart$_132877000 *773 $tPsykologi i kommunen$gÅrg. 54, nr. 1 (2019)$x1892-3364$w(NO-LaBS)925283(tnr) *999 $z1900640688$anorart:1900640688 ^