Hvorfor antall arbeidskrav bør reduseres : om formativ vurdering i ingeniørutdanning
John Haugan
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011281660 *008190102s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a620.00711 *100 $aHaugan, John$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for teknologi, kunst og design$_145215800 *245 $aHvorfor antall arbeidskrav bør reduseres$bom formativ vurdering i ingeniørutdanning *246 $aWhy the number of mandatory assignments should be reduced. Formative assessment in engineering education *300 $aS. [347]-360 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aingeniørutdanning$2norart$_26563200 *650 $astudentvurderinger$9nor$2norart$_130205800 *653 $aengineering education$9eng$_145215100 *653 $aformative assessment$9eng$_134910300 *653 $apeer-assessment$9eng$_150336500 *700 $aLysebo, Marius$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for teknologi, kunst og design$_145216000 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 41, nr. 3 (2018)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2018-03-13 *999 $z1900636068$anorart:1900636068 ^