Merittering som vitenskapelig tilnærming til undervisning
Ragnhild Sandvoll · Artikkel · Bokmål
Logg inn for flere valg
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011281644 *008190102s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a378.12 *100 $aSandvoll, Ragnhild$4aut$uUiT Norges arktiske universitet, Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi$_145341800 *245 $aMerittering som vitenskapelig tilnærming til undervisning *246 $aPedagogical qualification frameworks as incentives for scholarly processes in education *300 $aS. [246]-258 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aHøyere utdanning$2norart$_16924700 *650 $abelønning$2norart$_78978900 *650 $apedagoger$9nor$2norart$_128953300 *653 $aassessment of teaching qualifications$9eng$_150330300 *653 $apedagogical qualification framework$9eng$_150330400 *653 $ascholarship of teaching and learning$9eng$_150330500 *653 $ateaching portfolio$9eng$_150330600 *700 $aAllern, Marit$4aut$uUiT Norges arktiske universitet, Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi$_124295300 *700 $aWinka, Katarina;$4aut;$uUmeå universitet$_150330700 *773 $tUniped [elektronisk ressurs] : tidsskrift for universitets- og høgskolepedagogikk$gÅrg. 41, nr. 3 (2018)$x1893-8981 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1893-8981-2018-03-06 *999 $z1900636052$anorart:1900636052 ^