Så konsentrer deg da! : hvordan lærerstudenter oppfatter en ukonsentrert elev
Bente Hvidsten
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011278390 *008180912s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.94 *100 $aHvidsten, Bente$4aut$uHøgskulen på Vestlandet$_149928300 *245 $aSå konsentrer deg da!$bhvordan lærerstudenter oppfatter en ukonsentrert elev *246 $aLet’s focus! : how teacher students perceive pupils with concentration challenges *300 $aS. 17-34 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aTilpasset opplæring$2norart$_57010200 *650 $akonsentrasjon$9nor$2norart$_129126000 *650 $akonsentrasjonsvansker$9nor$2norart$_131266500 *650 $aårsaksforklaringer$9nor$2norart$_136573400 *653 $aattention$9eng$_132218800 *653 $aconcentration challenges$9eng$_149928400 *653 $aconcentration$9eng$_137032300 *653 $aspecial needs education$9eng$_130718400 *653 $astudents teacher$9eng$_149928500 *700 $aWilhelmsen, Gunvor Birkeland$4aut$uHøgskulen på Vestlandet$_149928600 *773 $tNordic studies in education [elektronisk ressurs]$gVol. 38, nr. 1 (2018)$x1891-5949 *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1891-5949-2018-01-03 *999 $z1800632772$anorart:1800632772 ^