Grubletegninger som metode for økt naturfaglig argumentasjon og refleksjon blant lærerstudenter og elever
Anne-Lise Strande
Artikkel Bokmål
Logg inn for flere valg
*0011277675 *008180829s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a507.12 *100 $aStrande, Anne-Lise$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsfag, Institutt for matematikk og naturfag$_138449400 *245 $aGrubletegninger som metode for økt naturfaglig argumentasjon og refleksjon blant lærerstudenter og elever *246 $aConcept cartoons as teaching method for argumentation and reflection among teacher students and pupils *300 $aS. 170-185 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aNaturfag$2norart$_14505600 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *650 $aungdomsskoler$2norart$_79110600 *653 $aargumentation$9eng$_131006900 *653 $aconcept cartoons$9eng$_149851400 *653 $anatural science$9eng$_145152800 *653 $areflection$9eng$_131241500 *653 $ateacher education$9eng$_131586300 *700 $aMadsen, Janne$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsfag, Institutt for pedagogikk$_138138500 *773 $tNordina (elektronisk ressurs)$gVol. 14, no. 2 (2018)$x1894-1257 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/nordina.6165 *999 $z1800632052$anorart:1800632052 ^